Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

4 posters

Go down

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D Empty Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

Poste  Xiaoaibaozi Søn Jun 16, 2013 10:41 pm

Hei alle sammen! Very Happy
Jeg heter Sofie , jeg har deltatt i turneringen én gang (skal delta mer etterhvert). Jeg er den yngste søsteren til Veronica og Marthe (som også spiller Vanguard) For øyeblikket spiller jeg Tachikaze , men jeg holder på å lage et Oracle think tank deck. Smile Gleder meg til flere turneringer og håper at dere ønsker meg velkommen!! Very Happy  

 ~~Sofie

Xiaoaibaozi
The New Guy
The New Guy

Posts : 1
Join date : 16.06.2013

Til Toppen Go down

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D Empty Re: Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

Poste  Minionpeter Man Jun 17, 2013 9:29 am

Vellkomenn velkommen :Dhåper du har det kjempe gøy på tunerye og vi digger at de kommer nye folk Very Happy
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D Empty Re: Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

Poste  Magnus Man Jun 17, 2013 9:40 am

Alltids hyggelig med flere folk. Vi vokser veldig, veldig fort.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D Empty Re: Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

Poste  Zindor Tir Jun 18, 2013 8:30 pm

Velkommen til forumet Sofie, og som jeg skrev på marthe sin topic "fint at du ville være med å være en del av forumet og vanguard Oslo".

Da har jeg skaffet Vanguard 3 nye spillere så og si, Veronica, Marthe og Sofie, jeg vil ha en premie! en playmat kanskje. VALLE!
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D Empty Re: Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet