Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Zindor har ankommet! *strikes a pose!*

3 posters

Go down

Zindor har ankommet! *strikes a pose!* Empty Zindor har ankommet! *strikes a pose!*

Poste  Zindor Tir Nov 27, 2012 1:22 am

Yooo!

Sindre her Wink tenkte jeg likesågodt kunne joine forumet etter all snakket om det under turneringene, så *tsk* her er jeg!

De fleste som har spilt Yu-gi-oh! eller/og WoW-tcg kjenner meg som eks-dommer.

Litt om meg: Jeg er en 22 år gammel gutt, nokså livlig av meg, har alltid en spøk eller et kjapt svar på lur, og de som ikke har møtt meg før vil raskt legge merke til meg. Jeg begynte å spille vanguard for ca 1 måned siden og har vært med på 3 turneringer så langt (og har planer om å fortsette med mindre noe uforutsett skulle ødelegge morroa i spillet). Spiller for tiden Dark "regular" irregulars, men så fort kortene kommer, skal jeg fikse opp et megacolony deck Smile

Kjenner Magnus og Valle veldig godt fra å ha spilt/vært dommer (som nevnt) i Yu-gi-oh! turneringer.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Zindor har ankommet! *strikes a pose!* Empty Re: Zindor har ankommet! *strikes a pose!*

Poste  Eunbeen Tir Nov 27, 2012 2:15 am

Velkommen til forumet^^
Eunbeen
Eunbeen
Moderator
Moderator

Posts : 53
Join date : 31.08.2012
Age : 33
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Zindor har ankommet! *strikes a pose!* Empty Re: Zindor har ankommet! *strikes a pose!*

Poste  Magnus Tir Nov 27, 2012 8:15 am

Indeed. Welcome.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Zindor har ankommet! *strikes a pose!* Empty Re: Zindor har ankommet! *strikes a pose!*

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet