Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Da var det turen hjem da fra øyelegen

3 posters

Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  DarkStriker Tor Nov 29, 2012 4:00 pm

Stakk innom Outland denne onsdagen og går forbi en bord med 2 greie karer som spiller vanguard der han ene lærer opp den andre. Ble helt sugd inn og mista toget mitt på grunn av det også Mad Trodde ikke at noen i Norge kommer til å like vanguard men her tok jeg feil.
Fikk tips fra han ene som lærte han andre vanguard at han bestile fra coolstuff og selvfølgelig tok jeg imot rådet og bestilte en Narukami trial deck. Tipper jeg får det om 2 uker. Da var det vel bare å skaffe seg en Vermilion nå. Han nevnte også at det var turneringer på outland i oslo s hver søndag og det var vel grunnen til at jeg er her nå.

Da var det vel kanskje litt mer om meg da.
Er veldig glad i kort spill fra Japan. Drev med Yu-Gi-Oh! og Duel Masters og ser fram til å drive med Cardfight! Vanguard.
Digger å spise sushi, sove og sløse bort tid på pcen.
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  Magnus Tor Nov 29, 2012 4:24 pm

Det som gjør Vanguard intresangt er at det ikke finnes noen kort spill som er likt det. Ja, du kan sammenligen ting med andre kort spill men allt i allt er det langt ifra likt.
Ved først øyenkast er det bare å si: Critical Trigger, game over, men vis du setter deg i det vil du merke at dette er fantastisk gøy. Glad at du synes dette å og det er bare å komme innom på Søndager og spille, og velkommen til forumet! Very Happy
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  DarkStriker Tor Nov 29, 2012 7:26 pm

Du vet vel ikke om noen billige steder å kjøpe kort? Boosters eller en og en kort begge funker Smile
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  Magnus Tor Nov 29, 2012 7:55 pm

Vel du har jo butikker. Vis du mener nettet så bruker jeg Hammergirlanime. De selger booster boxer for 62$ pr stk. Det du må regne med er 25% for toll og pluss frakt. De har også Sleeves og kjeks.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  DarkStriker Tor Nov 29, 2012 8:38 pm

Butikker? Selger outland booster packs? Takk for linken også. Lagret i favoritter.
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  Magnus Tor Nov 29, 2012 10:48 pm

Ouland selger Booster pakker og Trial decks til 35kr per pakke og 179kr per deck.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  Minionpeter Fre Nov 30, 2012 11:45 pm

Hehe Jeg var den fyren forsetten velkomen til kulbenn Very Happy
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

Da var det turen hjem da fra øyelegen Empty Re: Da var det turen hjem da fra øyelegen

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet