Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Playstation all-stars

3 posters

Go down

Playstation all-stars Empty Playstation all-stars

Poste  Zindor Lør Des 08, 2012 1:53 pm

kjøpte meg nylig "Playstation all-stars" til PSvita, og lurte på om det var noen andre her som spiller playstation/vita?
skal til danmark til jul, og hadde vært gøy å kunne spille med noen over internett, hvertfall noen jeg kjenner når jeg prøver nett-gamingen for første gang på vita.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Playstation all-stars Empty Re: Playstation all-stars

Poste  Magnus Lør Des 08, 2012 6:01 pm

Kansje. Det jeg ikker er så fan av er at man kan ikke dø i spillet uten å gjøre en Super. Og visse karaktere har bedre Supers en andre og jeg er heller ikke en fan av ubalanserte spill... Rolling Eyes

Men siden jeg jobber i Spaceworld kan jeg kansje få litt rabatter så jeg har rå til å kjøpe spillet... vis familie og venner ikke forvente masse harde pressanger.


Note: PSN ID: Kavasiki
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Playstation all-stars Empty Re: Playstation all-stars

Poste  DarkStriker Lør Des 08, 2012 11:13 pm

Prøvde ut den hos en venn og likte ikke spillet så godt. Tekken her!
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Playstation all-stars Empty Re: Playstation all-stars

Poste  Zindor Tir Des 11, 2012 9:18 pm

ja, jeg måtte prøve ut noe nytt, siden jeg skal til danmark til jul og trenger noe å holde på med Razz mener det er mulig å forandre på reglene (altså hvordan man slår ut folk), slik at man kan dø om man tar så-så mye skade og slikt.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Playstation all-stars Empty Re: Playstation all-stars

Poste  DarkStriker Tir Des 11, 2012 9:42 pm

Skaff deg PSP/DS/3DS.
Hack PSP med PRO-B som tar 5 minutter av livet ditt. Skaff deg 8 GB minne. Du bruker ca 100kr vis du kjøper sånn converter med SDHC kort.
Skaff flashcart til DS/3DS(3DS spiller kun DS atm) og last ned kule RPG games som Golden Sun eller heftige statergy spill som Advance Wars og Fire Emblem.

DS og PSP skal være veldig billig nå. Ellers kan du jo alltid hacke PSVita sånn at den booter seg selv opp i PSP mode og spiller av PSP spill. Har så mye spill på PSP/DS at jeg aldri får spilt dem opp. Spiller på dem kun når jeg skal reise eller skal sitte på vei til oslo osv. Har jo også 3 uåpnet spill i hylla til min PS3 også(Ico&SC,VC,Atlelier) og 1 som ikke er spilt, men åpnet.(AC3)
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Playstation all-stars Empty Re: Playstation all-stars

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet