Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

To top 4 or not , that is the question ~

4 posters

Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty To top 4 or not , that is the question ~

Poste  Minionpeter Tor Jan 24, 2013 1:21 pm

Jeg luere pga outland har vi endre tuneriges strukturen vår, er folk ok med dette eller vill vi ha top 4 tilbake? diskusjon starter nå ! Very Happy
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  DarkStriker Tor Jan 24, 2013 2:50 pm

For å være ærlig liker jeg top 4 spilles om igjen. Gir mulighet for 4 plass å få 1 plass. Det er vel sånn også vanlig gaming turnering fungerer der det er group stage først som du rakker opp points for å være med i top 4 der de spilles av i en eleminerings runde.

OG HVORFOR HAR DU 2nd PLASS SOM RANK NÅR JEG OGSÅ HAR VÆRT ANDRE PLASS Mad
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  Zindor Tor Jan 24, 2013 3:03 pm

jeg er fornøyd med enten eller. topp 4 gir en riktig turnerings følelse for de som kommer videre. Men jeg liker også måten vi har det nå, hvor da alle spiller kamper hver runde, slik at de som kanskje ikke har fått gjort det så bra, også får spilt like mye som alle andre, og fortsatt føle at de er en del av turneringen.

når det kommer til hvorfor Peter har 2nd place tournament winner, selvom du også har hatt andre plass er rett og slett samme grunn til at søndagens turnerings rapport ikke er lagt ut enda. Magnus jobber mye og får ikke alltid tid til å oppdatere ting på forumet.

teknisk sett er det jeg som skal ha 2nd place for denne uken siden jeg kom på 2 plass søndagen. "ranken" vi har skal være plassen vi tok sist turnering for hver uke, så den skal forandres hver uke også.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  DarkStriker Tor Jan 24, 2013 3:38 pm

Høres som jævla stress job Razz
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  Minionpeter Tor Jan 24, 2013 7:31 pm

Det som er fordelen med å ha poeng er at da teller liksom alle kampene ~
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  Magnus Tor Jan 24, 2013 9:38 pm

Har fikset det med rankingene/titler nå vis jeg har husket alle. Men det som Zindor sa er rett. Jeg skal jobbe alle dager i hele januar og februar så det tar tid, må bare beklage dette.

Men iallfall: han ene fyren på Outland sa at vi skulle ta det sånn som vi har det nå fordi han sa han leste det. Det som er greit her er at alle får spille like mye når vi har det slikt. Vis vi har topp 4 så har det litt mer å si om man vinner topp premien eller ikke, at man må «streve» litt ekstra for topp. Jeg personlig liker bare å spille, så spille dagen lang om jeg kan er greit nok for meg. Very Happy
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

To top 4 or not , that is the question ~  Empty Re: To top 4 or not , that is the question ~

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet