Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Tenkte jeg skulle si hei

3 posters

Go down

Tenkte jeg skulle si hei Empty Tenkte jeg skulle si hei

Poste  AngelicVanguardMaster Man Feb 11, 2013 10:56 pm

yooooo

Jeg er 15 år og har fått interresen for vanguard igjen. Jeg var glad i vanguard når season 1 var ut, så jeg bestiilte to starter deck. Men jeg har ikke spilt kort spillet med noen, så jeg mista interessen ( jeg var ikke så gal etter animeen heller)

Nå er jeg tilbake.. men har fortsatt ingen å spille med. Tenkte jeg skulle joine turneringen på outland men jeg har ikke så mye erfaring med spillet.

vet ikke hva annet jeg skal skrive... men.. Hei (Jeg vet ikke hvorfor men jeg føler ikke for å si navnet mitt for nå)

AngelicVanguardMaster
Ladder Climber
Ladder Climber

Posts : 18
Join date : 11.02.2013

Til Toppen Go down

Tenkte jeg skulle si hei Empty Re: Tenkte jeg skulle si hei

Poste  Magnus Tir Feb 12, 2013 7:14 am

Ja, hei hei til deg og velkommen.
Det er alltid hyggelig med nye folk og det er bare å ta deg en tur innom Outland på søndag får å se og spille. Very Happy

Og du spiller vel ikke tilfeldig vis Angel Feathers pga brukernavnet ditt? xD

Uansett, det er som sagt bare å komme og spille med oss. Er det kort du trenger i tillegg er det bare å skrive det ned under Trades. Folk sjekker forumet før Søndager konstant.

PS: Vis du ikke liker Sesong en av animen anbefaler jeg deg i å starte på sesong 3 med engang.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Tenkte jeg skulle si hei Empty Re: Tenkte jeg skulle si hei

Poste  Zindor Tir Feb 12, 2013 5:05 pm

velkommen!

og ikke tenk for mye på å dele navnet ditt. det er derfor vi har "nicks" på forum Smile

ingen vet hvem noen på forumet er med mindre du spiller i turneringer uansett, så føl deg som hjemme og spør oss hvis det er noe du lurer på utenom reglene.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Tenkte jeg skulle si hei Empty Re: Tenkte jeg skulle si hei

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet