Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Outland update!

+2
Zindor
HexOmega
6 posters

Go down

Outland update! Empty Outland update!

Poste  HexOmega Ons Feb 20, 2013 1:42 pm

Hej alle!

Da fikk jeg endelig somlet meg til å få opprettet en konto her. Jeg er Dario, broren til Adnan aka. NeoAlpha, og er kortansvarlig for alt Yu-Gi-Oh! og Cardfight!! Vanguard relatert på Østbanehallen. Jeg kommer til å snike innom forumet her i blant for å gi dere litt info og nyheter om alt som er turneringsrelatert i henhold til VG og release av nye booster set. Jeg kommer også mest sannsynlig til å prøve å få tatt opp spillet igjen og delta i turneringer etterhvert. See you on the other side of the table! Smile

Og da har vi dagens info:

I går kveld sendte jeg mail til hovedleverandøren vår av alt VG angående turnerings-kit! Jeg tror VG har fått seg et solid community med spillere i Oslo-området nå, så da skulle det bare mangle med offisielle turneringer! Da får vi forhåpentligvis litt premie-support i form av diverse VG effekter og lignende! Jeg skal innom butikken i dag og sjekke jobb-mailen, så kryss fingrene på positivt svar!

In other news, Booster Set 5: Awakening of Twin Blades er inne på lager! Salget starter ikke før på fredag, og da regner jeg med at dere er flinke og holder release på søndagen og får andre folk hyped! Få med kids og newbies, and spread the VG love!

EDIT! Jeg glemte å nevne at vi endelig har klart å få tak i KMC sleeves fra Japan! Dette er sleeves av litt høyere kvalitet enn Ultra Proene i butikken vår, de har en litt mer "textured" bakside, og ikke minst: ingen irriterende Ultra Pro logo som dekker over Grade-ikonet på kortene våre! cheers Prismessig så er de litt steepe, 69 kr pakken = 50 sleeves, men til gjengjeld får man sleeves som i utgangspunktet skal holde dobbelt så lenge som UPer. Jeg har kjøpt en pakke selv og er fornøyd med dem så langt!

Dario elephant


Sist endret av HexOmega den Ons Feb 20, 2013 9:46 pm, endret 1 gang

HexOmega
Sponsor
Sponsor

Posts : 6
Join date : 20.02.2013

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Zindor Ons Feb 20, 2013 2:35 pm

heheh... newbs...

Håper ting blir satt på rett spor snart med boostere og slikt. har en del "litt for ivrige" kjøpere som tømmer outland for boostere til turnering, så det hadde vært greit å hatt litt ekstra å gå på.

Som jeg skrev i turnerings rapporten, så virker det som det blir flere og flere (sakte men sikkert) som begynner med vanguard *cough*Yu-Gi-Oh!spillere*cough*.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Minionpeter Ons Feb 20, 2013 4:03 pm

aaaaaaaaaaaaa hypeee!!!! nå gleder jeg meg sikkelig masse til søndag :DD
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Magnus Ons Feb 20, 2013 8:01 pm

Det er veldig flott å høre! Vis Outland blir ett offentlig turnerings lokale kan vi danne et team i tillegg. Very Happy
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Zindor Ons Feb 20, 2013 9:45 pm

enig med Magnus. Kanskje outland får seg en administrerende katt, salg av single kort, og en av medlemmene i teamet blir en som jobber på outland og Ellen (sjefen på outland) betaler alle reiser og slikt... hmmm, høres kjent ut <.<

Neida, håper virkelig at vanguard vokser i løpet av dette året. blir fort lei av å møte de samme folka om og om igjen hver turnering *stirrer på Ken av Christopher*, møtes aldri de nye folka.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Magnus Ons Feb 20, 2013 11:03 pm

Jeg mener det. Bushiroad holder team turneringer der det er 3 stk per team og hvert medlem kjører forselige klaner.

Det er ting som dette jeg vil prøve ut. Very Happy
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Minionpeter Tor Feb 21, 2013 9:19 am

hvorfor kan ikke outland ha en adimestere kat :c
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Rylkun Fre Mar 01, 2013 10:53 pm

Zindor skrev:enig med Magnus. Kanskje outland får seg en administrerende katt, salg av single kort, og en av medlemmene i teamet blir en som jobber på outland og Ellen (sjefen på outland) betaler alle reiser og slikt... hmmm, høres kjent ut <.<

Neida, håper virkelig at vanguard vokser i løpet av dette året. blir fort lei av å møte de samme folka om og om igjen hver turnering *stirrer på Ken av Christopher*, møtes aldri de nye folka.

Hva mener du xD, jeg har bare ingen andre deck Razz

Rylkun
Moderator
Moderator

Posts : 38
Join date : 31.12.2012
Age : 31

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  DarkStriker Søn Mar 03, 2013 8:53 am

Zindor skrev:enig med Magnus. Kanskje outland får seg en administrerende katt, salg av single kort, og en av medlemmene i teamet blir en som jobber på outland og Ellen (sjefen på outland) betaler alle reiser og slikt... hmmm, høres kjent ut <.<

Neida, håper virkelig at vanguard vokser i løpet av dette året. blir fort lei av å møte de samme folka om og om igjen hver turnering *stirrer på Ken av Christopher*, møtes aldri de nye folka.

Slutt med å vinne så kanskje du får møtt dem!
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Outland Update! 06.05.2013

Poste  HexOmega Man Mai 06, 2013 12:32 pm

Hei igjen alle!

Da har vi endelig fått Blue Storm Armada inne på lager! Kom og kjøpe masse! Very Happy

Mvh,
Dario!

HexOmega
Sponsor
Sponsor

Posts : 6
Join date : 20.02.2013

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  HexOmega Tor Mai 30, 2013 8:03 pm

Da var det endelig på tide med litt god-nyheter! Vi har endelig fått tilsendt en massiv sending med Vanguard, så vi er fully stocked med hele spekteret av boostere igjen - inkludert Blue Storm Armada! Og for de av dere som skal spille turnering førstkommende søndag: sweet swag til førsteplassen. Smile Gled dere!

HexOmega
Sponsor
Sponsor

Posts : 6
Join date : 20.02.2013

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Magnus Fre Mai 31, 2013 5:11 am

Veldig interesangt. Kanskje det er de Blue Storm Armada spill-mattene? ;P
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Zindor Fre Mai 31, 2013 10:13 am

jeg vil gjerne legge til nå at de fleste av oss synes det er på tide å få holdt av noen displays (spessielt de nyeste) som KUN blir tilgjengelig for turneringen... Har i det siste hatt veldig mye klager om at folk kjøper 6 displays fra butikken, pluss den andre outland'en også slik at det så og si blir umulig å få de nye boosterne mens de fremdeles er "nye". Jeg er fullt klar over at outland tjener mer penger på å selge produktene sine så fort som mulig, men det er også en grunn til at det blir holdt turneringer. Jeg spiller aktivt vanguard og Heroclix, og jeg merker en STOR(!!!) forskjell på hvordan det blir håndtert med nye produkter for spillet. Vanguard føler jeg at det bare blir solgt i hytt og pine uansett hvor nytt eller gammelt det er, og da blir det (som sagt så mange ganger før) ingen premier i turneringen, hvilket ødelegger litt av poenget med turneringen. vi betaler ikke 35kr for å spille, for ikke å få en ordentlig premie.

I heroclix (på kirkegata) så blir det alltid holdt av bricks (heroclix versjon av Display) i bakrommet som KUN er for turneringene. dette skaper en mye mer attraktiv betydning på å møte opp i turneringene, fordi da er det så og si den eneste sjansen for å være blandt de første som får det nye. Jeg sier ikke at dere ikke skal selge displays, men være så snill (VÆR SÅ SNILL) å få ordnet slik at det er nok boostere til turnerings-deltakere på søndager. Det å holde av displays på bakrommet synes jeg er en veldig lur måte å "spare" boostere til turneringen slik at, vel, ALLE blir gladere. Deltakere i turneringen får boostere de vil ha (om de vinner), de bak kassen (Kim) slipper å måtte "slite seg ut" på underskrive gavekort for boostere som ikke er der, og Kirkegata (Michael) slipper å måtte klage på oss med gavekort fordi det egentlig er Østbanehallen som skal gi ut boostere.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  HexOmega Fre Mai 31, 2013 8:17 pm

Ser poenget ditt Zindor, men som ny kortansvarlig er det litt generelle rutiner/retningslinjer som jeg enda trenger å etablere i butikken i forhold til hvor mye som skal selges og hvor mye som skal fordeles til turneringer. Vanguard har sett en massiv oppsving i spillerbasen og etterspørselen har bare økt, så spillet har vært litt for uforutsigbart i forhold til salg/turneringer vs innkjøp av boostere. Det at enkeltpersoner i det hele tatt kjøper 6 (?!) displayer kom mildt sagt som en overraskelse, men har nå blitt tatt hensyn til med vår siste sending. Nå sitter vi med en god del Blue Storm Armada og diverse nyere sett, så vi skal være dekket både i butikk og turneringer inntil videre. Ideelt sett skulle jeg selv jobbet på søndagene, men det er butikksjefen som setter opp timene, så alle bestilliger går litt på gefuhl når jeg er i butikken til vanlig alle andre ukedager. Merk også at vi har en leverandør som sender oss alt Vanguard-relatert: når de er tomme, så er det fint lite vi kan gjøre bak kassen annet enn å vente. Jeg setter dog pris på tilbakemeldingen og skal ta det i betraktnig fremmover. Smile

HexOmega
Sponsor
Sponsor

Posts : 6
Join date : 20.02.2013

Til Toppen Go down

Outland update! Empty Re: Outland update!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet