Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

4 posters

Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Magnus Tir Nov 19, 2013 3:49 pm

Vi har fått melding far Outland Oslo at vi var veldig bråkete den 17. November. Så derfor får vi ikke lov til å ha turnering den dagen. MEN vi kan fortsatt spille vis jeg ikke har tolket dette feil. Så jeg kommer dit til vanlig tid.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Zindor Tir Nov 19, 2013 4:32 pm

da har du nok tolket det feil. Jeg var der idag, og det var jeg som fikk informasjonen fra dem. Det var så mye bråk at vi har kostet outland Warhammer spillerne dems, ettersom de klagde på bråket og, jeg siterer: "Vi kommer ikke til å spille her mer." de som var høylytte vet selv hvem de er (de burde hvertfall det), og må innse at vi er ikke de eneste som er på outland på søndager, og dermed skjerpe seg. Jeg bare gjenngir det jeg har hørt fra Michael, og det Michael har hørt fra Daniel (han som jobbet nede på søndagen). og Hvis de ikke kan skjerpe seg, så heldigvis for oss, men uheldigvis for de som bråker, blir de bedt om å forlate området, uten at det skal gå ut over alle som denne gangen.

Såklart Magnus, du kan ringe og høre med dem om det KUN var snakk om turneringen, men jeg tolket det som at vi ikke får SPILLE der denne helgen.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Magnus Tir Nov 19, 2013 6:27 pm

Så det gjelder bare visse folk? Tar vel en telefon en gang før Lørdag denne uken så får jeg vel mer detaljer.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Eunbeen Tir Nov 19, 2013 9:00 pm

Til de som var høylytte, det var en grunn til at jeg bad dere holde stemme nivået nede under turneringen
Eunbeen
Eunbeen
Moderator
Moderator

Posts : 53
Join date : 31.08.2012
Age : 33
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Laykane Tir Nov 19, 2013 10:33 pm

Tror Zindor har rett. Om det var lydnivået de klaget på så blir ikke det noe annerledes om det er turnering eller ei; personene er enda tilstede og kommer til å bråke i desibel på 1200. Slik jeg skjønte det er dette en god gammeldags "Siden du ikke klarte gjøre som vi sa så får dere ikke komme hit i det heletatt en dag, og får en ny sjanse uken etter for å se om dere har lært en lekse".

Skjønner Warhammer-spillerne veldig godt. Det er lov å slippe fra seg et litt høylytt "Yes!" om det skjer noe fantastisk i ny og ne, men det blir veeeeldig slitsomt i lengden med det støynivået. Men igjen.. "Vi kommer ALDRI til å spille her igjen fordi de andre bråka" tror jeg er en overdrivelse, men de har nok sagt ifra at det ble litt vel mye; og det tror jeg mange kan uderskrive på.

But I digress. Løsningen Outland har gjort på turneringslokalet er dessverre elendig. Jeg kan forstå at det er det beste de kan få til inntil videre og jeg er glad for at de ikke valgte å kutte det ut, men akustikken er helt på trynet og at alt skal være så tettpakket i en liten gang på 10-20 meter gjør det ikke noe bedre. Og jeg tror Warhammerspillerene vil erfare at det er enda ikke fullt så lett å høre hverandre selv om Vanguardspillere ikke er tilstede. Men får man ikke til noe bedre er det jo bare å nøye seg med det man har.

Men det er jo en åpenbar og enkel løsning på dette problemet som egentlig ikke burde være ett problem i det heletatt: Starte å oppføre seg som siviliserte mennesker. Med andre ord: Litt mer voksent. De fleste av oss er faktisk over 18 år. Og det er absolutt ikke frekt ment, men det må sies så direkte om man skal skjønne poenget. Og det er jo absolutt ikke alle dette gjelder og vi trenger ikke peke ut folk eller skylde på noen. For alt jeg vet kan det hende at Warhammer-spillerne syntes jeg var for høylytt også Smile
Laykane
Laykane
Trainee
Trainee

Posts : 32
Join date : 07.09.2012
Age : 32
Location : Oslo

http://www.elverumyugioh.smfforfree2.com

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Zindor Ons Nov 20, 2013 9:19 am

som Laykane sa. og ja, det var nok en litt overdrivelse av warhammer spillerne, selv om de ble spurt på forhånd om de var sikre på at de ville spille på søndagene, fordi vanguard spillerne kan være høylytte. og det var ikkeno problem sa dem. Om det da var EN person som TRUDDE han snakket for alle er nok en annen sak. Men nå må jeg også bare si at de som bråkte faktisk ALLE var over 18 år... noe som er litt trist.
og når det kommer til warhammer spillerne, så var trossalt søndagen den eneste dagen som fungerte for dem, og igjen, ja, litt overdrevet å si at de aldri kommer tilbake igjen. Men det er tross-alt et spill som krever tid, tenking og legge strategier på måfå, og derfor ødela egentlig vi en hel "ordentlig" spillkveld for dem. Heroclix spiller på torsdager (som er brettspill kvelden til outland) og vi klarer så vidt å høre hva vi selv sier, men siden det så og si er den eneste dagen som passer for oss, så må vi bare gå med på det. (pluss at torsdags bråket på outland er det lite å gjøre med når det er så mange forskjellige spill som spilles)

Gøy å vite at folk er engasjerte i kortspill, men å skrike ut fra double-crits (det letteste eksempelet) er dog en overreaksjon synes jeg. men som sagt, et litt-over-nåværende-stemmenivå "yes!" er såklart lov. er ikke bare vanguard som gjør dette, men når folk blir konstant bedt om å roe seg ned eller rett og slett bare holde kjeft, så synes jeg folk skal gå til hvem enn det er som jobber nede på outland den dagen og si ifra. Hvis dere ikke tør, så kom til Valle eller Sindre så kan vi si ifra for dere. det er tross-alt for å forhindre at 3-4....-8 persjoner ødelegger for resten ved å få oss bannlyst, og isteden tar straffen sin selv.

Jeg kan godt ta på meg denne rollen for fremtidige turneringer for å sikre at det blir en slutt på dette tullet.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!! Empty Re: Ikke noe Vanguard turnering den 24. November!!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet