<.< >.> VANGUARD :D !
3 posters
Side 1 av 1
<.< >.> VANGUARD :D !
Jeg er skuffet over alle :O
Ha en Anime seksjon og ikke en gang skrive om serien xD
Serien sier jo litt om hva slags kort kommer til spille, og deres evner , er jo informativt
Ha en Anime seksjon og ikke en gang skrive om serien xD
Serien sier jo litt om hva slags kort kommer til spille, og deres evner , er jo informativt
Darkbrussel- The New Guy
Re: <.< >.> VANGUARD :D !
De kommer oftere ut i magasiner Bushiroad releaser.
Serien er grei, selvfølgelig er sesong 3 best av dem alle for mange grunner og det er jo der det skjer ting.
Serien er grei, selvfølgelig er sesong 3 best av dem alle for mange grunner og det er jo der det skjer ting.
Re: <.< >.> VANGUARD :D !
Sesong 1 er absolutt den beste. En enkel historie om folk som bare vil spille kortspill og delta i turneringer. Og jeg likte veldig godt hele den enkle historien med Ren. Det der psychadeliablabla greiene var (og er) teit, men jeg kunne takle det i sesong 1.
Sesong to var mild sagt r***... Her trodde jeg at jeg hadde funnet en kortspillserie uten dommedag og alt det der, men neida..
Og sesong 3.......... Ugh..... Reverse og dommedag og bløblø.. Nei, det blir rett og slett for mye for meg :p Vil ha det tilbake til slik det var i sesong 1 jeg.
Sesong to var mild sagt r***... Her trodde jeg at jeg hadde funnet en kortspillserie uten dommedag og alt det der, men neida..
Og sesong 3.......... Ugh..... Reverse og dommedag og bløblø.. Nei, det blir rett og slett for mye for meg :p Vil ha det tilbake til slik det var i sesong 1 jeg.
Similar topics
» New Vanguard Fighter
» Så hva skjer med Vanguard?
» cardfight vanguard
» Hvor kan man kjøpe vanguard
» Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D
» Så hva skjer med Vanguard?
» cardfight vanguard
» Hvor kan man kjøpe vanguard
» Haia!! :D "Ny vanguard fighter her!" :D
Side 1 av 1