Trenger hjelp med ny dekk
2 posters
Side 1 av 1
Trenger hjelp med ny dekk
jeg trenger ett nytt dekk, for jeg har ikke bygget ett helt siden sesong 1 av anime-en. Men jeg er litt usikker på hva jeg bør kjøpe for å bygge ett solid dekk med limit break og alt det nye. Jeg like veldig kagero og royal paladin, men vet ikke om jeg kommer langt med det - så har dere noen forslag?
AngelicVanguardMaster- Ladder Climber
Re: Trenger hjelp med ny dekk
De klanene som er mest fleksible er Royal Paladin, Kagero, Shadow Paladin og Narukami. Men du har mye å velge imellom når det kommer til klaner. Så bare ta det du liker best. Personlig burde du heller ta det du liker mest, ovenfor hva som vinner selv om det kanskje virker litt dumt.
Wtt spørsmål til, sleger de single cards på outland? ... Da mener jeg kort vi kan se og betale for.. vet ikke hva man kaller dem.. De har dem i Magic the Gathering hvor man kan se kort og betale for dem. afgsfdsfhdgj,hkgdghhdgsdsfa
Nei. Magic the Gathering er det eneste kort spillet de selger singles.
Så vis du skal ha singles må du kjøpe de på nette eller bytte dem til deg.
Så vis du skal ha singles må du kjøpe de på nette eller bytte dem til deg.
k, takk for hjelpen
Ok ett spørmsåal til..
Når vil outland få mer trial decks, venter på shadow paladin trial dekket.. Og vet dere når kort fra sesong 4 kommer?? (Eller når nye trial decks og boosters kommer)
Når vil outland få mer trial decks, venter på shadow paladin trial dekket.. Og vet dere når kort fra sesong 4 kommer?? (Eller når nye trial decks og boosters kommer)
Dette her blir veldig off-topic. Men jeg svarer fordet.
Du finner alt Vanguard relatert her: http://cardfight.wikia.com/wiki/Cardfight!!_Vanguard_Wiki
Og bare Outland vet når Outland får varer. Så du må spørre dem selv.
Du finner alt Vanguard relatert her: http://cardfight.wikia.com/wiki/Cardfight!!_Vanguard_Wiki
Og bare Outland vet når Outland får varer. Så du må spørre dem selv.
Side 1 av 1