Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

2 posters

Go down

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013. Empty Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

Poste  DarkStriker Tir Des 11, 2012 6:35 pm


New Fighters Rules for the Japanese Cardfight!! Vanguard
On 10th December 2012, it was announced for the Japanese version of Cardfight!! Vanguard that the following restriction on cards will take place.
*As the situation is different for the Japanese and English versions, there are no plans to implement the following restriction for the English version of Cardfight!! Vanguard at all!
With effect from the 1st of January 2013,
For the Japanese version of Cardfight!! Vanguard, the cards highlighted in the following list will be restricted to up to a total of two cards in the deck (including the first vanguard).

<Royal Paladin>
King of Knights, Alfred
Majesty Lord Blaster
Wingal Brave

<Kagero>
Lizard Soldier, Conroe
Dragonic Overlord the End

<Oracle Think Tank>
Silent Tom
Godhawk, Ichibyoshi
Goddess of the Full Moon, Tsukuyomi

*This includes all cards of the same name with different rarities.
[You must be registered and logged in to see this image.]

Les mer her: [You must be registered and logged in to see this link.]

Som dere vet så ligger japan en del boosters foran oss, men jeg skulle ikke forundre meg at dette skjer med den engelske metaen med engang vi får tilgang til BT09 og alt før den
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013. Empty Re: Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

Poste  Eunbeen Tir Des 11, 2012 6:42 pm

jeg tror ikke det kommer til å skje... grunnen til at de gjør det her i japan er fordi turneringene i japan har nesten kun Royal paladin, Kagero og OTT spillere og det er disse deckene som dominerer. grunnen til at de gjør det her er for å få de til å spille andre deck typer.... en grunn som jeg syns er litt (unnskyld språkbruket) retardert. hadde de restrictet deckene på en annen måte som for eksempel, limit til 2 kort av hver eller lignende så hadde det vært ok, men ikke som det skal gjøre i januar... forhåpentligvis så skjer dette ikke den engelske metaen... men hvem vet...
Eunbeen
Eunbeen
Moderator
Moderator

Posts : 53
Join date : 31.08.2012
Age : 33
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013. Empty Re: Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

Poste  DarkStriker Tir Des 11, 2012 7:43 pm

Bruker Narukami akkurat nå og har faktisk en halveis ferdig bygd SDD gold paladin deck. Skjønner ikke hvorfor folk ikke er villig til å prøve ny meta, men alle har vel lyst til å vinne.
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013. Empty Re: Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

Poste  Eunbeen Tir Des 11, 2012 8:02 pm

jeg juggler mellom 4-5 deck... Gold paladin, Royal paladin, Pale moon og OTT... skal bygge et Shadow paladin.
Eunbeen
Eunbeen
Moderator
Moderator

Posts : 53
Join date : 31.08.2012
Age : 33
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013. Empty Re: Ny banlist for japansk meta fra og med 1. januar 2013.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet