Skype info
3 posters
Side 1 av 1
Skype info
Om folk downloader/har programmet Magnus nevnte i et topic for online vanguard spilling, så tenkte jeg det hadde vært greit å ha de (som er villige) som spiller på det programmet eller har lyst deler skype info. på denne måten kan vi lettere kommunisere med hverandre, og kanskje lage en skype gruppe for vanguard spillere også slik at vi har lett kontakt med hverandre.
Min er Thestalfos (tror det er det hvertfall)
Min er Thestalfos (tror det er det hvertfall)
Zindor- Moderator
Re: Skype info
Minionpeter er jeg ^^ alstå på skype da xD
Minionpeter- Tactician
taiuke på skype her. Har cam og mic. Kan være litt vrient å se på kortene med cammen, men det er bare å spørre om du lurer på noen effekter! Legg igjen beskjed her eller på add contacts legg til hvem du er så slipper jeg å avslå. Får så mange random reuquest på skype i det siste.
DarkStriker- Tactician
DarkStriker skrev:taiuke på skype her. Har cam og mic. Kan være litt vrient å se på kortene med cammen, men det er bare å spørre om du lurer på noen effekter! Legg igjen beskjed her eller på add contacts legg til hvem du er så slipper jeg å avslå. Får så mange random reuquest på skype i det siste.
var mer med tanke på å bruke (som sagt) programmet Magnus gav link til slik at vi kan spille online på et eget program. å spille via cam er ganske... slitsomt/rart
Zindor- Moderator
Ah sant nok. Legg meg til alikevel så får jeg ta og lære meg macroene
DarkStriker- Tactician
Side 1 av 1