Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Booster Set 8

4 posters

Go down

Booster Set 8 Empty Booster Set 8

Poste  Magnus Man Apr 29, 2013 7:54 am

Så i Booster Set 8 kommer det fire Playmats av Maelstrom i hver eske, ikke Booster Box, men selve esken de ligger i. Jeg regner med at Outland på Oslo S kommer til å få noen så jeg tenkte at vi kunne finne ut av en metode for å gi disse bort, eller iallfall gi Outland noen forslag.

Det mest opplagte er å gi dem til de som topper. For eksempel vis de får in åtte play mats så får top 8 disse i en turnering.
En annen måte er tilfeldig trekning.

Hva slags forslag har dere?
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Rylkun Man Apr 29, 2013 11:06 am

tja , akuratt som yugioh igår

Rylkun
Moderator
Moderator

Posts : 38
Join date : 31.12.2012
Age : 31

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Zindor Man Apr 29, 2013 2:34 pm

jeg vil si at vi kunne ha sett det an under turneringen. mest pga av at hvis en nykommer med starterdeck og en "usikker vanguard framtid" vinner, så vet jeg ikke helt om jeg ville gitt noe til den personen. kanskje heller fokusere på de som kommer ofte og er en del av "gruppen". Jeg ville gjerne hatt en playmat siden jeg ikke har noen til vanguard. poenget mitt er vel det at jeg ikke synes vi skal gi bort noe brukbart som playmats til spillere som kanskje ikke kommer mer enn en gang i måneden eller no.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Minionpeter Tir Apr 30, 2013 8:54 am

Alså det er jo ureferdig om denne person vinner da, slev om ikke er der ofte om han er flink nokk til å vinne synes jeg han fortjener en playmat ^^
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Rylkun Tir Apr 30, 2013 10:26 am

i want one Razz

Rylkun
Moderator
Moderator

Posts : 38
Join date : 31.12.2012
Age : 31

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Magnus Tir Apr 30, 2013 10:45 am

Jeg regner med at ALLE vil ha en, eller to. Det jeg vil ha er en metode som alle er enig om. Så man ikke føler at ting er urettferdig.

For eksempel at det gis bort til de som er mest aktive kan virkes som litt uretferdig. Vis det er tilfeldigheter har alle en like sjanse. Vis man gir det til de som topper er det de som ikke Grade-Stucker som får. xD
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Rylkun Tir Apr 30, 2013 10:47 am

ye.... ta top 4 med most wins Razz

Rylkun
Moderator
Moderator

Posts : 38
Join date : 31.12.2012
Age : 31

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Zindor Ons Mai 01, 2013 7:49 am

topp (antall playmats) kan jeg være enig i. men jeg skal være egoistisk å legge til at jeg synes de som ikke har en playmat burde få prioritet på mats. det er mer egoistisk om en person har 1-4 playmats og krever en til, og en som kanskje kom ett hakk under ikke får no playmats, og den personen ikke har en mat fra før.

egentlig synes jeg personlig at de som ikke har playmats er de som burde få en uten konkuranse, og de som blir igjen kan en slåss for, dvs om 3 stk får playmats pga at de ikke har en playmat fra før, og de tre kommer på topp 8, så kan ikke de vinne en til, men da går heller prisen til de som ikke har fått DEN playmatten blandt de resterende topp spillerne. vi er som oftest rundt 10 stk, og hvis det var 8 playmats tilgjengelig, så skal det ikke være noe fare for å gi bort 2-3 stk til de som ikke har og så kan de andre slåss for resten. handler litt om grådighet her også siden mange vil ha fler enn en playmat. håper dere skjønner hva jeg mener med dette...
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Magnus Ons Mai 01, 2013 8:53 am

Så vi som har brukt penger på playmat ikke får Vanguard playmat? De sleger jo playmats på Outland uansett.

Det å si at de som har kjøpt eller vunnet playmats i turneringer ikke får noen? Eller må spille om det? Da er det jo like greit at Outland gir dem bort til de som topper. >_>
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Zindor Ons Mai 01, 2013 7:57 pm

det er ikke jeg som bestemmer hva som skjer Magnus, jeg kom med et forslag som du ba om.

Jeg synes som sagt at de som ikke har playmats skal ha en litt sterkere sjanse å få en, enn de som kun vil ha en fordi "Jeg har ikke den playmat'en, og jeg har brukt 800kr på en playmat før" eller fordi "jeg så det først". som jeg skrev, så håpet jeg at noen så poenget med forslaget mitt, men det må jeg nok vente med å se. beklager at jeg går i forsvarsmodus, men du klagde på noe du selv ba om.
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Magnus Ons Mai 01, 2013 8:23 pm

Kan hende jeg ikke forsto hva du mente, men jeg klagde ikke. Skulle kanskje ha lagt til en xD fjes, kanskje.

Uansett, vi får høre med Outland hvordan de har tenkt det. Det er ikke sikkert at de får det inn den 3. Mai, bare kanskje når jeg ringte til dem.

I verstefall blir det til de som topper.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Booster Set 8 Empty Re: Booster Set 8

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet