Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights

2 posters

Go down

Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights Empty Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights

Poste  DarkStriker Man Jan 28, 2013 9:22 pm

Kanskje litt tidelig, men har noen andre tenkt til å kjøre de nye Liberator, Jewel Knight eller Eradicator kortene som meg? Siden jeg skal lage en helt ny deck fra Set 10 så får jeg mange ubrukelige kort og tenkte det var like greit å lage en Genesis deck som baserer seg rundt Artemis ride chainen. Kunne like godt også gjøre dette til diskusjon av de nye kortene fra set 10.

Noen andre enn meg som synes Bad-End Dragger kommer til å gjøre spike bros driiit op? Den med Grateful Catapult. Lykke til med å guarde!
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights Empty Re: Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights

Poste  Magnus Tir Jan 29, 2013 7:49 am

Det å spørre om noen skal lage deckene som man ikke får laget før om over 6 månder er vel litt tidlig? xD

Det som er fancy er at Set 8 og 9 kommer etter hverandre med bare 1 månde mellomrom.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights Empty Re: Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights

Poste  DarkStriker Ons Jan 30, 2013 12:07 am

Det er vel egentlig kult og litt teit siden jeg tenkte å prøve dungaree deck før set 9 kom ut, men pga 1 måneds greia vet jeg ikke om jeg skal bruke opp penger på det der. Kan jo alltis bare kjøpe selve kortet, men siden den er RRR vil den koste en god del. Med mindre den blir som Shiden og koster rundt 2 dollar per stk. THE BLOOD kommer jo en måned senere så dungaree vil nok gå sykt ned i pris når den kommer ut.
DarkStriker
DarkStriker
Tactician
Tactician

Posts : 111
Join date : 29.11.2012

Til Toppen Go down

Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights Empty Re: Booster Set 10 Triumphant Return of the King of Knights

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet