Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

4 posters

Go down

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters! Empty STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

Poste  Battle_Siren_Dorothea Søn Jun 16, 2013 11:23 pm

Marthe her, dere har sikkert sett meg nede på Outland med Veronica og Sofie. Jeg spiller da mitt awesome Aqua Force deck 乃(´ ∇`)乃 som jeg syns jeg nå klarer å spille sånn passe bra. Har ikke deltatt på noen turneringer enda, men KANSKJE bare kanskje så melder jeg meg på først kommende Søndag! Så om du ikke skal på Desucon den helgen kan det jo hende at vi møtes mohahaha.... Ja..Da var det ikke så mye mer å skrive her tenker jeg...( ´ ` )ノ *wave*
Battle_Siren_Dorothea
Battle_Siren_Dorothea
The New Guy
The New Guy

Posts : 1
Join date : 16.06.2013

Til Toppen Go down

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters! Empty Re: STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

Poste  Minionpeter Man Jun 17, 2013 9:30 am

Vellkomen skal du være :Dhåper å se deg i en tunering snart :3
Minionpeter
Minionpeter
Tactician
Tactician

Posts : 77
Join date : 07.09.2012
Age : 30

Til Toppen Go down

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters! Empty Re: STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

Poste  Magnus Man Jun 17, 2013 9:39 am

Some Peter sa, velkommen.

Trenger du tips til decket eller kort så er det bare å lage en tråd under de riktige Sub-Forumene. Vi har mange som sjekker de dagelig.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters! Empty Re: STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

Poste  Zindor Tir Jun 18, 2013 8:28 pm

velkommen marthe, hyggelig å se at du vil være en del av forumet og vanguard Oslo. førstkommende søndag er det sneak-preview på ny booster, og da har du sjansen til å få tak i de nyeste kortene. det hadde nok vært veldig gøy til din første turnering å være, spessielt hvis du vant Smile

Jeg kommer desverre ikke denne søndagen da jeg er på Arcon og har meldt meg opp på cosplay konkuransen der (Desucon er ikke denne helgen, men neste).
Zindor
Zindor
Moderator
Moderator

Posts : 78
Join date : 27.11.2012
Age : 34
Location : Oslo

Til Toppen Go down

STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters! Empty Re: STANDU AND DRAW! Greetings Fellow Vanguard Fighters!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet