Norwegian's Cardfight!! Vanguard
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

My pale moon deck

2 posters

Go down

My pale moon deck Empty My pale moon deck

Poste  Yoshiyuki11 Tir Sep 25, 2012 3:25 pm

Hei:)

Jeg begynner å gå lei av narukami decken min, og vil starte med å spille pale moon. Men jeg har laget ett deck med det jeg har og resten er proxet kort. Men jeg bare klarer ikke å skjønne klanen. Den bygger seg rundt Crimson Beast Tamer i soul og Mitt hoved grade 3 kort - Sword magician Sarah. Jeg kan poste deck profilen her, så kan dere se.

Grade 0:
Girl between the gap x1 - Starter vg
4 draw, 4 heals, 8, crits - aner ikke om dem trenger stand.

Grade 1:
lurquoise beast tamer x4
Midnight bunny x2
Hades hypnotist x4
Dark metal bicorn x2
Purple Trapezist x3

Grade 2:
Dancing princess in the sky x3
Crimson beast tamer x4
Barking Cerberus x3

Grade 3:
Midnight Invader x4
Sword Magician - Sarah x4

Bare å fyr løs med forslag og andre ting som kan få dette til å bli bedre. Kanskje det å øve mot noen hjelper, har bare spilt mot meg selv.
Håper på svar:)
Yoshiyuki11
Yoshiyuki11
Moderator
Moderator

Posts : 23
Join date : 21.09.2012

Til Toppen Go down

My pale moon deck Empty Re: My pale moon deck

Poste  Magnus Tir Sep 25, 2012 6:17 pm

Pale Moon er bygget rundt to hoved prinsipper:

Soul Charge og Draw-Power.

Alle Beast Tamers er en fin starting build å gå etter, så det vil si 4 av Crimson og 4 av Turquoise (noe som du alt har).

Noen heftige Grad 3 er [You must be registered and logged in to see this link.] og [You must be registered and logged in to see this link.]. [You must be registered and logged in to see this link.] fordi den får en heftig angreps boost når Crimson er i sjelen og Alice fordi den med boost fra [You must be registered and logged in to see this link.] gir deg en heftig combo!

[You must be registered and logged in to see this link.] og [You must be registered and logged in to see this link.] sin effekt er helt like. Vis du slår først med [You must be registered and logged in to see this link.] med boosten fra [You must be registered and logged in to see this link.] og treffer sender du først [You must be registered and logged in to see this link.] inni sjelen for så å kalle på en annen [You must be registered and logged in to see this link.] fra sjelen til motsatt 【R】side og etter kaller du [You must be registered and logged in to see this link.] men den [You must be registered and logged in to see this link.]’en som boosta Alice, rett over den Midnight Bunny'en du nettopp kalte på fra sjelen. Slår med Vanguard og vist du får Triggere kan du gi det til Alice som du har comboa med og gjenta prosessen vis du har nok Counterblasts.


Sist endret av Magnus den Ons Sep 26, 2012 8:17 pm, endret 3 ganger
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

My pale moon deck Empty My pale moon deck

Poste  Yoshiyuki11 Ons Sep 26, 2012 3:19 pm

Jeg vil gjerne prøve å forstå det du har sendt av lenker, men det sies at bare admin kan åpne de, og det var en del:) Så hvis jeg på noen måte kunne få sett de lekene ville det vært supert:)

Yoshiyuki11
Yoshiyuki11
Moderator
Moderator

Posts : 23
Join date : 21.09.2012

Til Toppen Go down

My pale moon deck Empty Re: My pale moon deck

Poste  Magnus Ons Sep 26, 2012 4:57 pm

Glemmer det konstant, beklager. Fikset nå. Jeg har gjort det sånn fordi jeg vil gjerne holde kontroll på hva folk linker til.
Magnus
Magnus
Admin
Admin

Posts : 232
Join date : 31.08.2012
Age : 31
Location : Ski

https://www.youtube.com/kavasiki

Til Toppen Go down

My pale moon deck Empty Re: My pale moon deck

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet